منتدى اعلاف مصر (الارانب )

انضم إلى المنتدى ، فالأمر سريع وسهل

هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

تربية الارانب و انتاج الاعلاف

اعلاف اكسترا ........جودة تعتمد عليها www.aalafmasr.com 0194840282

المواضيع الأخيرة

» القنوات الرسمية لشركة كايرو تريد
ياريت حد يرد عليا  Icon_minitime1الإثنين أبريل 13, 2020 12:36 pm من طرف شركة كايرو تريد

» ماكينات التفريخ الايطالي
ياريت حد يرد عليا  Icon_minitime1الثلاثاء فبراير 11, 2020 2:34 pm من طرف شركة كايرو تريد

» خلاط العلف
ياريت حد يرد عليا  Icon_minitime1الثلاثاء يناير 28, 2020 11:40 am من طرف شركة كايرو تريد

» خلاط العلف
ياريت حد يرد عليا  Icon_minitime1الثلاثاء يناير 28, 2020 11:38 am من طرف شركة كايرو تريد

» مدشة العــلف
ياريت حد يرد عليا  Icon_minitime1الأحد أكتوبر 13, 2019 1:42 pm من طرف شركة كايرو تريد

» سكين المجرشة
ياريت حد يرد عليا  Icon_minitime1الخميس أكتوبر 10, 2019 2:12 pm من طرف شركة كايرو تريد

» ٌطع غيار مصانع الاعلاف من شركة كايرو تريد
ياريت حد يرد عليا  Icon_minitime1السبت سبتمبر 28, 2019 3:53 pm من طرف شركة كايرو تريد

» العلف المحبب VS الفلاك
ياريت حد يرد عليا  Icon_minitime1الخميس سبتمبر 26, 2019 2:15 pm من طرف شركة كايرو تريد

» خطوط انتاج الأعلاف تسليم مفتاح
ياريت حد يرد عليا  Icon_minitime1الأربعاء سبتمبر 25, 2019 2:11 pm من طرف شركة كايرو تريد

التبادل الاعلاني

2 مشترك

ياريت حد يرد عليا

م181177
    عضو جديد
    عضو جديد

الشعبية : 1

ياريت حد يرد عليا  Empty ياريت حد يرد عليا

مُساهمة من طرف م181177 السبت سبتمبر 01, 2012 12:38 am

السلام عليكم ورحمه اللله وبركاته
    انا من حوالى 3 سنين ربيت ارانب وبدات بنتيتين ودكر وكانت حلوه معايا بعدها جبت 10 امهات و2 دكر بس للاسف خسر معايا واليومين دول قرات كتير جدا عن الارانب وعرفت اكتر الاخطاء الى وقعت فيها المره الاول بس انا سئلت ناس كتير جدا عملو موضوع التربيه بس للاسف مقبلتش حد نجح انا نفسى اجيب 50 ام واشتغل لانى مدرس وعادى وقت فراغ كتير
    وعندى المكان بس بالله عليكم فى حج نجح فعلا فى التربيه لانى حاسس ان الموضوع صعب لان اكتر الى قبلتهم فشلو فشل زريع بالله فى فى حد نجح يعرفنى وبالله مش عايز ردود من اصحاب المزارع الى كل همهم بيع السلالات وخلاص منتظر ردكم والسلام عليكم ورحمه الله وبركاته
    الأصيل
    الأصيل
    عضو جديد
    عضو جديد

الشعبية : 1

ياريت حد يرد عليا  Empty رد: ياريت حد يرد عليا

مُساهمة من طرف الأصيل الأربعاء أكتوبر 17, 2012 11:32 am

السلام عليكمو رحمة الله
    نصيحتي ليك انك لو مقتنع بالموضوع مش لمجرد ان عندك وقت فراغ ,ابتدي فيه .
    و بعدين فعلا ناس كتير فشلوا في الموضوع ده لكن أكيد فيه أسباب, زي ما قلت بنفسك انك عرفت أخطاء كتيره وقعت فيها.
    الموضوع مش صعب زي ما حضرتك متصور ,لكن له متطلبات كأي مشروع لازم تتوفر لضمان نجاحه. و لا تنسى عامل التوفيق من الله عز وجل.
    عالعموم يشرفني التواصل معاك لأي استفسار و لتنفيذ مشروعك

الوقت/التاريخ الآن هو الأربعاء مايو 08, 2024 5:00 pm